mammatillnils

Alla inlägg den 17 maj 2015

Av mammatillnils - 17 maj 2015 22:25

        


Alltså, det finns inget gulligare än bebis/barn händer och fötter.
Ni som har egna barn vet ju exakt vad jag menar.
Förhoppningsvis!   


Sen något annat som gör mig glad, är när man ser pappor som engagerar sig i sina barn och inte bara låter sina flickvänner/fruar ta hand om barnen.
Som t.ex går ut och leker med barnet, hämtar/lämnar på dagis, går ut och fikar osv, eller för övrigt låter barnen vara delaktiga i allt de som pappor gör!   


Första bilden, när Nils hjärtat kollar ut genom fönstret är bara en bild som jag älskar bara för att...

... ja den är så fin bara!
Fint motiv (Nils alltså) och fin färgkombo (eller hur man ska skriva hahaha) .

Nu dricker min älskling albanskt te och jag ska göra en kopp snabb kaffe, blir inte pigg utav det då det är koffeinfritt.
Så nu säger jag godnatt.
Imorgon skriver jag i alla fall lite om jag hinner, ska iväg under dagen och kommer inte hem förrän på kvällen hehe.
Kram!!!   



Av mammatillnils - 17 maj 2015 21:49

Hej och godkväll!
Idag gick vi på promenad till Netto hela familjen och det gick bra, lilleman hittade på stenar och pinnar som jag som mamma såklart ville spara!

Vilket jag gjorde, ska fixa en egen låda så Nils kan få en egen låda och betydligt fler då han ÄLSKAR att pyssla   


Nils har varit aktiv hela dagen och han nästan somnade vid kvällsmaten.
Som jag idag fick tips om att göra av en underbar mamma i min mammagrupp   

Tack så mycket för det goda tipset, både man och barn mumsade i sig som aldrig förr det jag hade lagt upp på tallrikarna hehe.


Nu ska jag snart hoppa in i duschen, känner mig super äcklig och svettig haha.

Kollar lite på Fresh Prince in Bel Air alltså herregud vad jag älskar Will Smithoch herregud vad han var ung och snygg faktiskt måste jag erkänna haha.


Snart blir det lite filmmys med min stora älskling innan jag och han ska nanna kudde hehe.
Stor kram till er alla därute.
Take care   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej!
Mitt namn är Johanna och jag är förlovad med min drömkille, och är mamma till världens finaste och bästa son!
Han är 18 månader och är min lycka i livet, utan honom är jag ingen.
Min snubbe är ifrån Kosovo så det är spännande.
Kommer skriva mycke

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards